.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران در جذب حامیان ورزشی فقیر است
در چنین استانی که در قالب رشته های ورزشی، مدال آور دارد باید حمایت های مادی و معنوی بیشتری صورت گیرد/دستگاه ورزش مازندران باید زمینه تعاملات بیشتر با مدیران ارشد استان در جهت اسپانسریابی و حمایتهای مالی در ورزش استان را فراهم آورند...
مازندران در جذب حامیان ورزشی فقیر است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به رشد پدیده قهرمانی در ورزش مازندران اظهار داشت: متاسفانه با گذشت سالها، هنوز این استان از جذب حامیان ورزشی فقیر و ناتوان است. 

غلامرضا بهروان شامگاه چهارشنبه در نشست سالانه روسا و نواب رئیس هیئت های ورزشی مازندران در ساری افزود: در چنین استانی که در قالب رشته های ورزشی، مدال آور دارد باید حمایت های مادی و معنوی بیشتری صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد: دستگاه ورزش مازندران باید زمینه تعاملات بیشتر با مدیران ارشد استان در جهت اسپانسریابی و حمایتهای مالی در ورزش استان را فراهم آورند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه نگاه دولتمردان به ورزش نباید جنبه سیاسی گری داشته باشد تصریح کرد: سیاسی کردن ورزش نوعی آفت برای جامعه است.

بهروا ن با بیان اینکه امکانات و فناوریهای پیشرفته دنیا برای تحول آفرینی در ورزش باید فراهم شود یادآور شد: ورزش مازندران به واسطه کم حمایتی به ورزشکاران استان از دولت و سازمان تربیت بدنی نقد دارد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های بلند مدت برای توسعه رشته های مختلف ورزشی در استانها باید تدوین شود گفت: این رشته ها نباید صرفا در انحصار رشته خاص و پرطرفداری در استان باشد.

وی در پایان گفت: دستگاه ورزش مازندران علیرغم توفیقات فراوان در سالهای اخیر در حوزه اسپانسریابی و حمایت های مالی نسبت به سایر استانهای کشور عقب تر است.

محمود شعبان زاده، رئیس هیئت بدمینتون مازندران نیز با اشاره به اینکه بدمینتون ورزشی مفرح و جوان پسند است گفت: باید هیئت های ورزشی شهرستانها در این رشته تقویت شوند.

وی افزود: مازندران قابلیت بالایی در این رشته مفرح دارد و شناسایی ورزشکاران مدال آوری بدمینتون مازندران در دستور کار این هیئت قرار گرفته است.

اصغر ثمربخش، رئیس هیئت کشتی مازندران نیز با اشاره به اینکه هیئت های ورزشی مازندران، عملکرد سال 89 خود را به اداره کل تربیت بدنی استان برای ارزیابی ارائه دهند گفت: مازندران اکنون صرفا در حوزه کشتی مدال آوری تدارد بلکه استعدادهای قالب رشته های ورزشی در مازندران خلاق شده است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 اسفند 1389
آقای بهروان برو ببین در فوتبال شهرستانهای مازندران چی میگذره ، از تهران بیا بیرون ببین فوتبال استان به چه روزی افتاده ، خلردی هم دنبال گیخ گیجی های خودشه و....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.339 seconds.